I’m Too Lazy For This Post

Humpday Confessions, Ryan Gosling

Today I’m humping along with Kathy at Vodka and Soda to bring you my deepest, darkest secrets. Okay, so maybe my epic laziness is not so secret, but it’s definitely a dark path that only the truest of the lazy can follow.

So let’s examine where the path of laziness leads:

We moved into our house in December, 3 months ago, but we still haven’t finish unpacking. Our dining room is so littered with moving boxes that I’m considering naming it a cardboard chic/green tub decor and calling it a day. That’s totally going to be a new thing! If all else fails, we can build a giant fort!

moving-boxes-meme

I don’t shower everyday. I mean, how dirty could I possibly get working in front of a laptop from home? Unless I’m being attacked by giant mutant dust bunnies, I don’t see the point. Or maybe I’m just THAT lazy.

I don't want to shower

Every morning I wake up 15 minutes before I’m supposed to begin working. That’s right. I basically just stumble down the hallway and hit dial on my phone. Easiest commute ever! If I could figure out a way to sleep work, I would be in heaven.

Skip Work, Lazy

I spend most of my day in my pajamas. I mean, when your only coworkers are two rat terriers that shed all over you what else are you going to wear? I call this style lazy girl chic!

pajamas

Sometimes I’m too lazy to get up to pee, so I will hold it until I can’t anymore. Then it’s a mad dash for the bathroom! Now that, ladies and gentlemen, is a true sport.

Lazy Meme

So how are you lazy? Leave me a comment and let our laziness unite!

  • Lisa

    Hey Lynsey! I am a self proclaimed Lazy Libra! lol I totally get it! ;P
    HAGW!

    Lisa,xx

  • kathy @ vodka and soda

    LOL i do the same with the shower and pee. when i’m at work, i wait until the last minute to go because the washrooms are SO FAR and then i have to run/walk and people look at me weird.

    thanks for linking up!

    • Hah! Just tell them that you’re speed walking for your health. I mean, we have to to take care of our health, obviously. LOL

  • I’m pretty lazy at nights. After I work out, come home and figure out dinner, I change into sweat pants and don’t move until bed time. I consider it a huge inconvenience if I am required to move for some reason haha.

  • Hahaha…When I’m on the couch and I am so comfortable that I don’t to get up, I will hold it until I can’t stand it anymore!

    • Haha! Yes! The worst is when you’re already laying in bed and then you have to pee.

  • Nic

    Hehe this made me chuckle, I to stay in pjs all day and hold my pee because I’m to lazy to get up or because I can’t get up LOL
    We moved in August and I have a room full of stuff still to be sorted and found homes for technically since I haven’t used it since moving I should just throw it away but I’m Scottish and we don’t throw stuff away πŸ˜‰ xx

    • LOL. Yea, that is what they say about things, isn’t it? If you don’t use it for x amount of time, toss it. I’m not sure Troy would be too happy with that. πŸ™‚

  • I don’t shower everyday either. I work in an office not a construction site. Plus I am lazy as hell too and I hate doing my hair so day 2 is ponytail and I’m not sorry!

    • Yes! So glad I’m not the only one. I’m pretty much rocking the messy bun look right now.

  • Rachel

    Who even has time to shower everyday?! Overrated!!

    • Completely overrated! That’s about 10-20 minutes of wasted time. Time that I could spend laying on the couch! πŸ™‚

  • Kelly

    haha I don’t shower everyday either, but they say it is good for you πŸ™‚

    xx

    Kelly

    • Well, I like living life on the edge! Forget all that good for you stuff. Glad I’m not the only one living life on the edge of dirty. Haha

  • I would love to be able to wear PJs to work, at least sometimes! I get covered in cat hair at home so I feel your pain. I get so lazy some days that my body hurts from not moving. Not cool….

    • LOL. Yes, I hate those aches and pains! Our bodies should just understand that it’s for its own good that we aren’t moving that day. πŸ™‚

  • That picture of the puppy is crazy cute! I often take a shower and just PJ back on until it is time to leave the house. I also use the cat as an excuse not to get up and get myself water and make P do it instead πŸ™‚

    • Hah! I do that too! I’ll tell Troy that I can’t get up to do something because the dogs are snuggled with me. I mean, he can’t expect me to disturb the fur babies? πŸ™‚

  • Working from home, not having to shower every day, pajamas all day long… was this post meant to make me completely jealous?

  • Hilarious! Find a way to sleep work and tell me, ok? When I was a graduate student, I did all this on-the-regular. And moving boxes? Tell me about it. If it weren’t for my uber-motivated hubby (which is so unlike him, hehe), we’d still have moving boxes around. Because of him, we were unpacked in a month. Though “unpacked” just meant things were in the general room they were supposed to be in. Still looks MONTHS to organize stuff within rooms. So glad to meet you via Kathy’s linkup!

    • It’s so nice to meet you too! πŸ˜€ I loved your post. And I think money should be spend on researching this sleep working. It just needs to happen. I’m also sure it’s going to take us months to organize. πŸ™‚

  • I would LOVE to work from home daily for most of those reasons, but mostly to get more done. I’m excellent at multitasking.

  • I’m so jealous that you work from home! I was a half hour late for work today because the commute was just HORRIBLE. You lucky duck.

    • Ugh. I feel your pain. I always hated commuting! I remember having to drive an hour to and from work each day (if traffic wasn’t too bad) for one of my first internships. Pure torture!

  • Lisa

    It would be nice to work from home!
    I’m lazy in the sense that I can watch like 4 shows on Netflix in one sitting. I binge watch stuff on there all the time!!

    http://www.ameliorerlavie.blogspot.com

  • I love that we’re the same kind of laziness. All hail the pajama brigade! Instead of walking to the phone, I walk to my computer. πŸ™‚ I seriously do all those same things. Plus, the shower thing is left over from me growing up with a well. We just couldn’t take showers every day.

    • It sounds like we would be great friends! πŸ˜€

      • So true! Too bad we don’t live closer. Hahaha! You have to pups, I have two cats. I find that part funny, too.

  • Girl taking a shower is straight up work. Especially washing your hair….that maybe happens twice a week if you’re lucky and by you’re I mean Mark and he isn’t bahahhahah

    • Haha! Troy isn’t that lucky either. They just don’t understand the amount of work that goes into it.

  • Kate

    Oh wow, I definitely would have unpacked by now and re-arranged like 4 times. I’m the other end of the spectrum, I will move in and just spend all. night. unpacking. until it’s finished!

    • Hah! Yea, we unpacked the things we need, but left the rest in boxes. I’m hoping to finish unpacking this month. πŸ™‚ Though I’m totally up for hiring you to decorate for me. LOL

  • Awww Lynsey I love this! Your unpacked boxes cracked me up and I can totally relate. I once moved into an apartment with an ex boyfriend and we didn’t unpack our boxes. Months went by and I was like “We really gotta get around to this.” By the six month mark I realized he was a douche and I didn’t want to stay with him anyway so I figured why unpack? At least in six months I’ll be all packed up and ready to go when the lease runs out.

    • Ew. Living with douches is no fun! That’s when you’re glad you’re ready to go once the lease is up!